2017. június 1., csütörtök

Daily Best Challenge 3

Ez most szörnyen rövid lett, és kvázi tartalmatlan. Ne haragudjatok, nem így akartam, de nem futotta most többre, viszont nem akartam lemaradni a kihívásokkal. A harmadik napra egy rövid bejegyzést szántam, ami ezúttal a tumblr-höz kapcsolódik.

HARMADIK: KEDVENC ARTISTOM TUMBLRRŐL



Bemutatom a kedvenc rajzosomat, hozok linket a tumblrjéről és az instájáról, hogy ti is gyönyörködhessetek. Szóval ő Thacmis, egy (ha jól emlékszem) ausztrál lány, készít digitális, meg „hagyományos” rajzokat is. Először a Cherik fanartjaira akadtam rá, amikből van neki elég sok, és nagyon szépek. :D

Miket csinál? Gyakorlatilag mindent, amit el lehet képzelni egy ilyen emberrajzolós műfajon belül. Miniképregények, csodálatos rajzok, gyors sketch-ek, chibik. Természetesen commission-öket is fogad, úgyhogy még nem tettem le arról, hogy kérjek tőle egyszer valamit. Elég sok dolgot készít a Marvel és a Yuri!!! on ICE fandomokból, meg még egy csomó másból is.

Érdemes szétnézni nála mindenképp, ha fanartot keresünk úgy gyakorlatilag bármihez, vagy csak szívesen nézelődünk a tumblrön slash témában.

Többet nem írok a maihoz, mert a lelkiállapotom használhatatlan, nézzetek fel az oldalára, és rágódjatok el rajta. Tekerjétek végig egy fél éjszaka alatt – utánam szabadon lehet ilyeneket.


Itt van tőle valami nagyon szép:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése