2017. június 17., szombat

Daily Best Challnge 8

Ez a bejegyzés elég erősen kapcsolódik az előzőhöz, amiben a kedvenc bloggereimről írtam, eredetileg egy lett volna ez a kettő, de kifogytam az ötletekből, úgyhogy kettéválasztottam.

NYOLCADIK: KEDVENC BLOGOS TÖRTÉNETEK


Az előző bejegyzéshez hasonlóan, itt is csak a blogok közül válogattam, ugyanis rengeteg könyvet, kisregényt, novellát szeretek, és nem is mind magyar nyelven íródott. Az egyik egy fanfiction novella, a másik pedig egy saját karakterekről íródott regény, mert nem bírtam volna ez a kettő közül választani, annyira mások.
Az első Raistlin novellája, X-men fanfomból, Cherik párosítással, a Berlin, Berlin. Már vagy huszonötször elolvastam, és soha nem tudom megunni. Miért a kedvencem? Teen AU, ami mindig is a gyengepontom volt, ha fanfictionnel találkoztam. Könyvben nem kedvelem annyira ezt a témát, de ficben tökéletes alapnak érzem egy pörgős sztorihoz, ami mindig feldob. És ez a novella ilyen. Imádom minden mondatát, ahogy az írója játszik a szavakkal, egyszerűen zseniális. Az, hogy eljussak Berlinbe, már elég régóta álmom, ami jó eséllyel nem fog hamar megvalósulni, de ha egyszer eljutok oda, mindenképp végigjárom a helyeket, ahová a srácok mentek. Az már csak plusz, hogy az egész teljesen érthető a fandom ismerete nélkül is, ha meg szereted Charlesékat, akkor különösen jókat mosolyogsz a „belsős poénokon”. Szóval, szerintem ez egy ilyen példaértékű AU fic.
A másik Hering Anna regénye, a Forever. Ezt pedig azért kedvelem, mert végre valaki leül a billentyűzet elé, és ír egy történetet a barátságról. Korábban nem találkoztam blogon ilyen jellegű történettel, és meg merem kockáztatni, hogy most is egyedülálló ez a regény. A történet első pár fejezete rengeteg kérdést vet fel, nem is igazán tudjuk, hogy a szereplőket milyen kapcsolat fűzi egymáshoz, majd szépen lassan elkezd tisztulni ez a kép. Meg kell, hogy mondjam, imádom ezt az indítást, mert visz tovább, folyton azt akarom, hogy derüljön már ki végre valami. Sajnos kell még három fejezet ahhoz, hogy beérjem a történetet, de szerintem ezt a lemaradást az elkövetkező pár napban behozom.
Természetesen ezek mellett rengeteg mást is szeretek, mind blogon, mind könyvben – végül is, nem hiába töltök naponta nagyjából másfél órát olvasással. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése