2017. december 17., vasárnap

Karácsonyi ajándékozás


Dzsenitől kaptam karácsonyi bloggerajándékot, köszönöm, ez egy nagyon aranyos ötlet <33

Bár még kicsit messzebb van, de boldog karácsonyt neked is (és vissza is küldöm ezt az ajándékot, mint minden bloggernek, aki ilyen sokat jelent nekem, mint te).




Közérdekű infó mindenkinek, akit érdekel, megkapta tőlem és hasonló helyzetekben:

Mit is takar tulajdonképpen ez az ajándékozás? Hasonlóan működik, mint egy díj, itt is vannak megadott szabályok és ilyesmik, amiket beillesztettem a bejegyzésbe.

Az eredete szerintem érdekes még, ezt Dzseni bejegyzéséből idézem: "Egy külföldi bloggernél olvastam még régebben egy ilyen ötletet, hogy a blogger társait megajándékozta. Hasonló mint a Blogger Award díjak. Csak itt nem jelölünk senkit hanem megajándékozzuk. A lényeg az, hogy a bloggernél akinél ezt olvastam olyan nagy mozgalmat indított, hogy újságba is bekerült, sőt még egy kis részlet a TV-be is helyett kapott. Sajnos a blog már nincs meg. Szóval bátorkodtam és én is szeretnék elindítani egy ilyen mozgalmat, hogy sokkal több blogger kapja meg ezt az ajándékot, bár tudom egyik újságba se fog ez bekerülni, de szerintem ez egy jó ötlet!"


Nos, szerintem is kifejezetten jó ötlet, jöjjenek is a szabályok, amik alapján "átvehető" (nem találtam rá jobb szót) az ajándék:

1. Köszönd meg annak akitől/akiktől kaptad az ajándékot és linkeld be Őt/Őket.

2. Írd le, hogy neked mit jelent a karácsony, mit szeretsz benne. 

3. Írd le a szabályokat, hogy akiket te megjelölsz ők is tudják, hogy miket kell betartani.

4. Linkelj be egy karácsonyi zenét.

5.Sorold fel azokat a bloggereket akiknek adni szeretnéd ezt az ajándékot, akiket ténylegesen megajándékoznál, és fűzz pár kedves szót. 

6. Illesz be egy karácsonyi képet, lehet saját is. ( Ezt a képet bárhova beillesztheted.)

7. Tüntesd fel a képet.



1. -

2. Nekem a karácsony a szeretteinkkel eltöltött időt jelenti, amikor végre senki nem rohan sehová és van időnk egymásra, ami mind a családommal, mind a barátaimmal ritkán esik meg. Kifejezetten jól esik ilyenkor közösen ajándékot választani a másiknak, vásárolni menni vagy készíteni valamit, sétálgatni a karácsonyi vásárban, hosszú órákon át ülni egy-egy feldíszített kávézóban, esetleg közösen feldíszíteni a lakást. 
Ezeket a felsoroltakat szeretem benne, de talán a kedvencem az, amikor akiket megajándékozok, kíváncsian kicsomagolják az ajándékaikat és látom az arcukon a meglepett örömöt. :D

3. -

4. Csak mert ez illik a lassacskán íródó karácsonyi novellámhoz:


Kissé antikarácsony, de annyira hangulatos, hogy napok óta egy-egy bögre teával a kezemben ezt énekelve szállingózok a lakásban.

5. Azoknak adnám most ezt az ajándékot, akikkel kicsit közelebbről ismerjük egymást, vagy akiknek a blogját napi szinten látogatom. :)



6.

Ez itten saját kép a hangulatvilágításomról :3

7. -

Akkor most még a karácsonyi novellám előtt kívánok kellemes ünnepeket minden bloggernek! Azt a novellát elolvasva úgyse lesz már túl kellemes, höhö.

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm az ajándékot!! És neked is nagyon boldog karácsonyt kívánok! :) <3

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az ajándékot, Eszti! Hihetetlen aranyos a kezdeményezés, és te is, amiért gondoltál rám (btw én meg lusta nyomorék vagyok, amiért még mindig nem töltöttem ki a múltkori baglyos díjat, ehh:/) Azért a mostanira igyekszem több időt fordítani, mert tényleg végtelenül édes ötlet:)
    Boldog karácsonyt előre is <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is annyira megtetszett, amikor láttam Dzseni blogján, azok után már csak külön élmény volt olvasni, hogy adott nekem ilyen ajándékot :D
      Semmi gond, ráér az, nekem is elő szokott fordulni, hogy nincs hangulatom a kitöltésekhez (többször, mint illene...), de most csak hosszú projektjeim vannak novellák terén, úgyhogy kifejezetten jól jártam velük, mert addig sem maradt poszt nélkül a blog. :D
      Köszönöm, neked is boldog karácsonyt <3

      Törlés
  3. Szia!! Köszönöm, hogy gondoltál rám, és köszönöm azt, hogy az évben többször is segítettél nekem. :). Nagyon Boldog Karácsonyt Kívánok Neked!! Sok-sok puszii!! <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Természetesen le sem maradhattál volna az ajándékozottaim listájáról, szívesen segítek bármikor, ha valami kérdésed van <3
      Köszönöm, és neked is boldog karácsonyt kívánok! :)

      Törlés