2017. november 27., hétfő

The Little Owl Award



Megint ért egy kellemes meglepetés, ezúttal Amy, a Nox Arcana írójától. Köszönöm Amy, valóban rettentően megleptél vele, hihetetlenül feldobtad a hangulatom <33



Szabályok:
1. Helyezd el a díjat az oldaladon.
2. Linkeld azt, aki jelölt téged.
3. Jelölj Te is blogokat a díjra.
4. Értesítsd a jelölteket a díjról.
5. Válaszolj a feltett kérdésekre.
6. Tegyél ki egy zenét, ami szinte szóról szóra leír téged!

Amy kérdései:

1. Rajzolj valamit gyorsan Paintben vagy Photoshopban.
2. Egy sorozatban minek kellene történnie, hogy utána abbahagyd a nézését?
3. Mi a véleményed a felnőtt színezőkről?
4. Ha nevelőszülőknél élnél, meg akarnád találni a vérszerinti szüleidet?
5. Mindig is tetszett a neved, vagy meg akarod még változtatni?
6. Hogyan kezeled a konfliktusokat? Rosszul érint, vagy hamar megoldod?
7. Ki az, akivel nagyon szeretnél találkozni a blogolásból megismert emberek közül?

Válaszaim Amy kérdéseire:

1. Photoshopom nincs, a Paintem meg valamiért nem hajlandó elindulni (valaki valami tipp?:/), úgyhogy ezt sajnos kihagyom :(
2. Finnyás típus vagyok, elég sok minden képes nálam kiverni a biztosítékot. A legallergiásabb arra vagyok, ha valaki romantikusnak állítja be az erőszakot (legyen az testi, lelki, akármilyen), az ilyen sztorikat azonnal kizárom az életemből.
3. Mivel rengeteget rajzolok, így számomra teljesen fölöslegesnek tartom őket, mert egyszerűen imádom azt a folyamatot, ahogy az üres lapon elindítok egy tétova vázlatot, majd a végére már az utolsó simításokat elvégezve megszületik maga a kész rajz/festmény.
4. Természetesen a kíváncsiságom nem engedné, hogy soha ne tudjak róluk. Lehet, hogy nem keresném fel őket (amennyiben ez lehetséges lenne), de biztos hogy megpróbálnám a számomra szükséges infókat megszerezni róluk.
5. Nem szerettem különösebbképpen, de mostanra nincs vele problémám. A vezetéknevem eredeti, régi formáját szeretném egyszer visszahozni (valamelyik családtagom nevéről így zsupp levették, viszont annyira tetszik, hogy mindenképp össze kell szednem azt az utótagot), de majd csak olyankor amikor az érettségibe és egyetemi jelentkezésbe már nem fog belepiszkálni.
6. Az mindig a jelenlegi hangulatomtól, meg főleg a személytől függ, akivel konfliktusba kerülök. Felnőttekkel és hozzám nem közel állókkal általában diplomatikusan kezelem a dolgot, érvekkel. A barátaimmal szépen megbeszéljük. Akik már valamivel rendszeresen konfliktusban tartanak, azokkal van, hogy durvábban.
7. Az egész Blogger Közösséggel. <3 Illetve Suonjar-ral, a ~Mal einen Kreis~ írójával :D

A zene, ami leír engem:

Ez eléggé változó nálam, de talán ez a szám amolyan "örökérvényű" dolog:



Díjazottjaim (a sorrend nem jelent helyezést, csak beszámoztam a linkeket a könnyebb eligazodás érdekében):

1. http://jeremythesnowyowl.blogspot.hu/ (baglyot a bagolynak <3)
2. http://konyvespercek.blogspot.hu/ (valami újonnan létrejött csoda)
3. http://nox-arcana.gportal.hu/ (visszajelölöm Amy-t is, mert nagyon szeretem a blogját, és mert kíváncsi vagyok a válaszaira :D)
4. http://mindenurlfoglalt.blogspot.hu/ (Thea, láttam, hogy már megkaptad, de egyszerűen imádom a blogod :3)
5. https://csillagtortenetek.blogspot.hu/ (mert most nagyon rákattantam az itteni írásokra)
6. http://elsobekezdes.blogspot.hu/ (itt mindent végigolvastam már legalább kétszer, és sajnos csak annyiszor)
7. http://mindenamittankwalltitkol.blogspot.hu/ (ide is be szoktam nézni minden lehető alkalommal, és nem tudom, hogy eddig miért nem voltam feliratkozva, de most talán ez a díj kiengeszteli az írót :D)


4 megjegyzés:

  1. Ejha! :O Váratlanul ért, de elképesztően feldobtad az estémet ezzel a díjjal! Nagyon szépen köszönöm a megtiszteltetést! Jól sejtem, hogy Amy kérdései egyben a te kérdéseid is? :D Ha igen, akkor nem sokára olvashatod majd a válaszokat ;)
    - Henna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök, hogy sikerült meglepni, kíváncsian várom a válaszokat :3
      Igen, Amy kérdései mennek tovább, de ha van kedved, írhatsz saját kérdéseket is :D

      Törlés
  2. Szia:)
    Köszönöm a díjat, és a kedves szavakat, amint lesz időm, felrakom a bejegyzést:)
    Puszi, Maja

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:3
      Nagyon szívesen, és kíváncsian várom :D

      Törlés